بهشت

ೋاینجــــــــــــاهمـــــــــہ چــــــــے درهمـــــِό‿ὸ

 

  میگن چند نفرتو بهشت نشسته بودند که سقف باز شد یکی از جهنم افتاد تو بهشت. 

 گفتند: چی شده؟ 
گفت: من مادرم نفرین کرده بود رفته بودم جهنم، ولی الان منو بخشیده، افتادم بهشت
 
 
چند لحظه بعد یکی دیگه افتاد، گفتند: توچی؟  
گفت: حق یتیم خوردم رفتم جهنم، ولی خانواده ام رضایت گرفتن اومدم بهشت
داشتن صحبت میکردن که یهو سقف باز شد و یکی آویزون موند، یعنی شکم تا سر تو بهشت و بقیه تو جهنم. 
گفتند: تو چیکار کردی؟
گفت: من ماهی اوزون برون خوردم حرام بود رفتم جهنم، الان حلال کردن اومدم بهشت!!
گفتن: پس چرا نمیای پایین؟ 
 
میگه: آخه خالی نخوردم، با سه پیک عرق خوردم اون هنوز حلال نشده!! 


نظرات شما عزیزان:

S&v
ساعت22:47---28 آبان 1396

مثل همیشه خوب بود
پاسخ:همیشه؟ مگه قبلانی هم درکاربوده عمو؟



ag
ساعت22:41---28 آبان 1396
درسته بهشت خوبه ولی جهنم اشنابیشتره
پاسخ:like


نیما
ساعت22:33---28 آبان 1396

والا بخدا مابهشت هم بخوایم بریم نمیزارن


پاسخ:عاره باوووو


تنهایی محمد
ساعت23:12---19 آبان 1396

طراحی وبت خوبه فقط ی خورده اندازه نوشته ها رو زیاد کن عالیه امیدوارم موفق باشی تو وبلاگت


پاسخ:چسبـ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ادامه مطلب
+ جمعه 19 آبان 1396برچسب:, ساعت 22:48 توسط ッبــ❤ـــا